Breson-trofén i Rasbo...

Eftersom jag inte hunnit få ihop min egen bil efter avåkningen i Skepptuna för 2 veckor sen så kommer jag att hoppa in och köra service åt SE-Motorsport denhär helgen och troligen även nästa helg då det är dags för sprint-tävling igen. Förhoppningen är att bilen ska bli klar så fort som möjligt så vi ev. kan hoppa in och köra någon tävling i sommar, bara för att hålla igång.

Så fort rallybilen är klar så ska jag också sätta fart och försöka få klart min biltransport som varit "på gång" allt för länge. Vi fick det ju bevisat i Skepptuna att det faktiskt är bra med en egen transport om olyckan är framme, för även om det finns många hjälpsamma som gärna ställer upp när det krisar så känns det bättre att inte vara beroende av andra för att kunna ta sig ända hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0