Säsongspremiär!!

Japp! Då var årets första grustävling avklarad. Det var våran egen MMK-sprinten, som gick i måndags vid Prästnibbla Gård i Färentuna ute på Ekerö. Kartläsare för dagen var Jompa Lindblom med PR-licens och servicen bestog av det vanliga trogna gänget. Resultatet var väl inte nåt att skryta om men jag lyckades med min målsättning att hålla två av klubbkamraterna (Niklas "Ekis" Ekesäter och Kjell Åman) bakom mig, samt att vi kom igenom alla tre sträckorna med hel bil. Hade jag kört av och kvaddat nåt så hade det ju blivit lite stressigt att få ihop den igen till Rally Gotland som startar på fredag.
För min egen del så var största syftet med denhär tävlingen att få lite träning inför Gotland eftersom det är ett bra tag sen det var grusåkning senast.
Co-driver på Gotland blir Conny "Ola-Conny" Rådén, som är tillbaka på sin rätta plats.
Mer om den tävlingen kommer efter avslutad etapp...
//Leffe

Kommentarer
Postat av: Stefan

Och nu väntar vi på rapporten från ön.......

2011-05-08 @ 20:42:03
Postat av: Anonym

Och nu väntar vi på rapporten från ön.......

2011-05-08 @ 20:42:50
Postat av: Stefan Edlund

Vi väntar fortfarande!!!!!!! snabbarepåliteva!

2011-05-11 @ 17:45:48
URL: http://www.se-motorsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0